De monteur als ambassadeur

Informatie De monteur als ambassadeur

De monteur als ambassadeur: als servicemonteur kunt u allerlei technische problemen van klanten op lossen, maar er komt meer op uw pad dan alleen technische klussen. Weet u welke indruk u bij de klant achterlaat? Bent u alert op verkoopkansen? Hoe gaat u om met ongemakkelijke situaties? In deze praktijkgerichte training gaat u aan de slag met communicatieve vaardigheden en bewustwording van uw rol als ambassadeur.

Direct contact

Doelgroep De monteur als ambassadeur

Deze training is bedoeld voor medewerkers die vanuit hun technische rol contact hebben met klanten, maar geen commerciële achtergrond hebben.

Onderwerpen die onder andere aan bod komen tijdens de theoretische en praktische instructie zijn:

  • Geprekstechnieken en presentatie, houding en opstelling
  • Inzicht in eigen kwaliteiten en verbeterpunten
  • Opbouwen en in stand houden van een goede klantrelatie
  • Omgaan met klachten en ongemakkelijke situaties

Resultaat

Na afloop van de training kan de deelnemer:

  • Invulling geven aan de ambassadeurs- en commerciële rol
  • Verbeterpunten zien in de processen en communicatie met de klant
  • Klanten tevreden stellen en heeft inzicht in de belangen van de klant

Direct contact Terug naar opleidingengids

MENU